خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری

     

    خلاصه:

    مصرف کنندگان تحت تاثیر عواملی بیرونی و درونی هستند که گاهی می توانند تعیین کننده ی چگونگی پذیرش شما باشند اما شما نیز می توانید با برقراری ارتباط با آن ها تاثیر گذار باشید . این اتباط باید به گونه ای باشد که مصرف کننده احساس کند واقعا برای شما اهمیت دارد . پذیرش بستگی به رویکرد و عملکرد شما دارد. ممکن است همیشه تمام عواملی را که برروی همه مصر ف کنندگان اثر می گذارند نشناسید اما با شناخت دلایل رفتار مصرف کننده ها می توانید برقراری ارتباط با آن ها را به گونه ای بسنجید که رابطه مصرف کننده – عرضه کننده مثبتی ایجاد شود.

     

    *** رجوع شود به ادامه مطلب ***

     


    این مطلب تا کنون 20 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : کننده ,مصرف ,مصرف کننده ,برقراری ارتباط ,
    ۱۰ راه آسان برای افزایش رضایت مشتری

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر