تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


     

    خلاصه:

    برندسازی مستلزم اقدامات فراوانی از جمله برندسازی درون سازمانی است. باوجود این برای اجرا و پیاده سازی این اقدام ضروری به یک دستوالعمل نیازمندیم. دراین نوشته ۵ مرحله برندسازی درون سازمانی تشریح شده است...

     

    *** رجوع شود به ادامه مطلب ***

     


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : برندسازی ,سازمانی ,درون سازمانی ,برندسازی درون ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 2 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر